niedziela, 29 listopada, 2020

E-tron Sportback podbija wirtualny świat

Dla producenta z Ingolstadt to kolejny krok w kierunku digitalizacji i wirtualnych doświadczeń. Audi jest pierwszym producentem samochodów, który wykorzysta „Virtual Market 4”.

Wydarzenie, posłuży za platformę prezentacji i doświadczeń, dla zupełnie nowego modelu Audi czyli e-tron Sportback. Impreza jest jednym z największych na świecie wydarzeń w wirtualnej rzeczywistości.

virtual market 4 audi e tron sportback 1

Wydarzenie społecznościowe VR rozpoczęte przez japońską firmę Hikky, odbywa się po raz czwarty. Rok temu przyciągnęło ponad 710 000 gości z całego świata. W tym roku organizatorzy spodziewają się nawet miliona uczestników. Będą poruszać się i wchodzić w interakcje jako postacie 3D, w wirtualnej przestrzeni „Para-real Tokyo”.

W związku z obecną sytuacją, „Virtual Market 4” jest zatem idealnym formatem do promocji Audi e-tron Sportback. Zarówno w Japonii i poza nią. Model trafia na rynek europejski w tym kwartale. W drugiej połowie roku trafi do salonów sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Azji.

e-tron sportback

Audi e-tron Sportback znajduje się w wybranych lokalizacjach w „Para-real Tokyo”. Gdy gość dotyka pojazdu, zostaje zaprowadzony do specjalnego wirtualnego stoiska Audi. Stoisko to cyfrowa replika „Audi Meteorite”. To specjalny system e-tron, zainstalowany fizycznie na lotnisku w Monachium na początku 2019r oraz w Szanghaju jesienią 2019r.

Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń, mogą zobaczyć nie tylko drugi model z rodziny e-tron. Mogą także poznać różne funkcje i technologiem, które są objaśniane na żywo przez Audi Avatars. Ponadto gracze z „Virtual Market” mają możliwość wzięcia udziału w wirtualnych jazdach testowych. Audi weźmie udział w „Virtual Market 4” wraz z 42 innymi firmami i około 1400 sklepami.

Źródło i zdjęcia: Audi AG

Ostatnie wpisy

Audi prezentuje e-tron FE07 na Mistrzostwa Świata Formuły E.

Od zera do setki w zaledwie 2,8 sekundy, ponad 95 procent więcej wydajności dla całego samochodu i każdego komponentu, który jest gotowy na nawet...

Audi udoskonala linię produktów e-tron

Szybsze ładowanie, większy komfort za kierownicą - Audi systematycznie ulepsza swoje modele e-tron. W pełni elektryczny e-tron oraz e-tron Sportback, otrzymają szereg nowych elementów...

Audi zwycięża w pięciu kategoriach konkursu Auto Trophy

Zwycięstwo w pięciu kategoriach: Audi odniosło wielki sukces dzięki czytelnikom niemieckiego magazynu motoryzacyjnego Auto Zeitung - Auto Trophy 2020. A1 Sportback, A3 Sportback, Q2,...

Audi TTS Competition plus czyli sportowa atrakcja

W gamie TT pojawiła się właśnie wzmocniona wersja sportowego wariantu TTS oraz nowa wersja specjalna. Nowy wariant „Bronze Selection” dla TT i TTS emanuje...

Musisz przeczytać

Ringhouse – dom prawdziwego pasjonata Audi

Karina Wiciak ze studia Wamhouse dzieli się swoim najnowszym projektem, który nawiązuje do serii domów inspirowanych słynnymi logo.  Najnowsze wcielenie, nazwane Ringhouse, inspirowane jest symbolem niemieckiego producenta samochodów Audi. Projekt...

Audi Q2 – mały, a z klasą

Audi Q2 to nowość w ofercie producenta z Ingolstadt. Powstało gdy wydawałoby się, że nie ma już miejsca na kolejny model w rodzinie Q....

Audi Personality #1 – Audi A6 C7

Audi swoją nazwę zawdzięcza Augustowi Horch - założycielowi marki. W 1909 roku musiał opuścić firmę w Zwickau, a sąd stwierdził, że nie może już...

Audi RS6 C8 po kuracji wzmacniającej

Nowe Audi RS6 C8 to naprawdę imponujący samochód. Zmieścisz do niego rodzinę i zapakujesz bagaże na długie wakacje, a na autostradzie możesz cieszyć się wyjątkowymi osiągami. Podwójnie turbodoładowany 4-litrowy...

Audi Personality #2 – RS6 C8

Ile na świecie marek, tylu znajdziecie wielbicieli każdej z nich. Czasami przypadek sprawia, że twoje serce zacznie bić mocniej za kierownicą samochodu, którego wcześniej...