Dla producenta z Ingolstadt to kolejny krok w kierunku digitalizacji i wirtualnych doświadczeń. Audi jest pierwszym producentem samochodów, który wykorzysta „Virtual Market 4”.
Wydarzenie, posłuży za platformę prezentacji i doświadczeń, dla zupełnie nowego modelu Audi czyli e-tron Sportback. Impreza jest jednym z największych na świecie wydarzeń w wirtualnej rzeczywistości.
Wydarzenie społecznościowe VR rozpoczęte przez japońską firmę Hikky, odbywa się po raz czwarty. Rok temu przyciągnęło ponad 710 000 gości z całego świata. W tym roku organizatorzy spodziewają się nawet miliona uczestników. Będą poruszać się i wchodzić w interakcje jako postacie 3D, w wirtualnej przestrzeni „Para-real Tokyo”.
W związku z obecną sytuacją, „Virtual Market 4” jest zatem idealnym formatem do promocji Audi e-tron Sportback. Zarówno w Japonii i poza nią. Model trafia na rynek europejski w tym kwartale. W drugiej połowie roku trafi do salonów sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Azji.
Audi e-tron Sportback znajduje się w wybranych lokalizacjach w „Para-real Tokyo”. Gdy gość dotyka pojazdu, zostaje zaprowadzony do specjalnego wirtualnego stoiska Audi. Stoisko to cyfrowa replika „Audi Meteorite”. To specjalny system e-tron, zainstalowany fizycznie na lotnisku w Monachium na początku 2019r oraz w Szanghaju jesienią 2019r.
Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń, mogą zobaczyć nie tylko drugi model z rodziny e-tron. Mogą także poznać różne funkcje i technologiem, które są objaśniane na żywo przez Audi Avatars. Ponadto gracze z „Virtual Market” mają możliwość wzięcia udziału w wirtualnych jazdach testowych. Audi weźmie udział w „Virtual Market 4” wraz z 42 innymi firmami i około 1400 sklepami.
Źródło i zdjęcia: Audi AG