sobota, 20 kwietnia, 2024

Audi rusza z nową kampanią wizerunkową

Audi na nowo definiuje swoje hasło „Vorsprung Durch Technik – Przewaga dzięki technice” i stawia ludzi, ich wartości i potrzeby w centrum odnowionej strategii marki. Zrównoważony rozwój, cyfryzacja i design to nadal główne filary wizerunku marki. Nowa globalna kampania wizerunkowa marki pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie” podkreśla zmianę w kierunku zrównoważonej i pierwszorzędnej mobilności cyfrowej. Ponadto identyfikacja firmy to tak zwana tożsamość korporacyjna i po raz pierwszy została ona pokazana szerszej publiczności.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

„Odświeżając naszą strategię nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik – Przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości: na nową erę motoryzacji i na nowych klientów” – mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. „Naszym celem” – kontynuuje Wenders – „jest ulepszenie życia ludzi z wykorzystaniem techniki oraz znaczący wkład w rozwój społeczeństw. Ambicją Audi jest kształtowanie przyszłości mobilności w klasie premium i tworzenie fascynujących doświadczeń.”

Dzięki globalnej kampanii marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, obejmuje to również wizjonerskie pojazdy, takie jak Audi AI: ME czy Audi Q4 Sportback e-tron. Reprezentują innowacyjną siłę marki. Bohaterami są pracownicy Audi, tacy jak szef projektowania Marc Lichte, którzy są prawdziwym ucieleśnieniem postawy Audi.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

W ramach podejścia komunikacyjnego „Future is an Attitude – Przyszłość to nastawienie”, Audi połączy działania marketingowe na całym świecie, uwzględniając wymagania kulturowe i specyficzne dla danego kraju. Hasło marki pozostanie „Vorsprung durch Technik – Przewaga dzięki technice”. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada hamburska agencja thjnk. Kampania będzie prowadzona różnymi kanałami komunikacji, od telewizji po platformy cyfrowe. Wszystkie elementy kampanii dostępne są na nowo uruchomionym serwisie progress.audi, który w przyszłości będzie prezentował również projekty z całego świata.

Nowa kampania wizerunkowa marki to także zaktualizowana identyfikacja wizualna, która zostanie pokazana po raz pierwszy z tej okazji. Jej wygląd nawiązuje do progresywnego wizerunku marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny staje się zredukowany i wyrazisty styl.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

Źródło i zdjęcia: Audi AG

Ostatnie wpisy

Musisz przeczytać