piątek, 27 listopada, 2020

Audi rusza z nową kampanią wizerunkową

Audi na nowo definiuje swoje hasło „Vorsprung Durch Technik – Przewaga dzięki technice” i stawia ludzi, ich wartości i potrzeby w centrum odnowionej strategii marki. Zrównoważony rozwój, cyfryzacja i design to nadal główne filary wizerunku marki. Nowa globalna kampania wizerunkowa marki pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie” podkreśla zmianę w kierunku zrównoważonej i pierwszorzędnej mobilności cyfrowej. Ponadto identyfikacja firmy to tak zwana tożsamość korporacyjna i po raz pierwszy została ona pokazana szerszej publiczności.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

„Odświeżając naszą strategię nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik – Przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości: na nową erę motoryzacji i na nowych klientów” – mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. „Naszym celem” – kontynuuje Wenders – „jest ulepszenie życia ludzi z wykorzystaniem techniki oraz znaczący wkład w rozwój społeczeństw. Ambicją Audi jest kształtowanie przyszłości mobilności w klasie premium i tworzenie fascynujących doświadczeń.”

Dzięki globalnej kampanii marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, obejmuje to również wizjonerskie pojazdy, takie jak Audi AI: ME czy Audi Q4 Sportback e-tron. Reprezentują innowacyjną siłę marki. Bohaterami są pracownicy Audi, tacy jak szef projektowania Marc Lichte, którzy są prawdziwym ucieleśnieniem postawy Audi.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

W ramach podejścia komunikacyjnego „Future is an Attitude – Przyszłość to nastawienie”, Audi połączy działania marketingowe na całym świecie, uwzględniając wymagania kulturowe i specyficzne dla danego kraju. Hasło marki pozostanie „Vorsprung durch Technik – Przewaga dzięki technice”. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada hamburska agencja thjnk. Kampania będzie prowadzona różnymi kanałami komunikacji, od telewizji po platformy cyfrowe. Wszystkie elementy kampanii dostępne są na nowo uruchomionym serwisie progress.audi, który w przyszłości będzie prezentował również projekty z całego świata.

Nowa kampania wizerunkowa marki to także zaktualizowana identyfikacja wizualna, która zostanie pokazana po raz pierwszy z tej okazji. Jej wygląd nawiązuje do progresywnego wizerunku marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny staje się zredukowany i wyrazisty styl.

Nowa kampania wizerunkowa Audi

Źródło i zdjęcia: Audi AG

Ostatnie wpisy

Audi prezentuje e-tron FE07 na Mistrzostwa Świata Formuły E.

Od zera do setki w zaledwie 2,8 sekundy, ponad 95 procent więcej wydajności dla całego samochodu i każdego komponentu, który jest gotowy na nawet...

Audi udoskonala linię produktów e-tron

Szybsze ładowanie, większy komfort za kierownicą - Audi systematycznie ulepsza swoje modele e-tron. W pełni elektryczny e-tron oraz e-tron Sportback, otrzymają szereg nowych elementów...

Audi zwycięża w pięciu kategoriach konkursu Auto Trophy

Zwycięstwo w pięciu kategoriach: Audi odniosło wielki sukces dzięki czytelnikom niemieckiego magazynu motoryzacyjnego Auto Zeitung - Auto Trophy 2020. A1 Sportback, A3 Sportback, Q2,...

Audi TTS Competition plus czyli sportowa atrakcja

W gamie TT pojawiła się właśnie wzmocniona wersja sportowego wariantu TTS oraz nowa wersja specjalna. Nowy wariant „Bronze Selection” dla TT i TTS emanuje...

Musisz przeczytać

Ringhouse – dom prawdziwego pasjonata Audi

Karina Wiciak ze studia Wamhouse dzieli się swoim najnowszym projektem, który nawiązuje do serii domów inspirowanych słynnymi logo.  Najnowsze wcielenie, nazwane Ringhouse, inspirowane jest symbolem niemieckiego producenta samochodów Audi. Projekt...

Audi Q2 – mały, a z klasą

Audi Q2 to nowość w ofercie producenta z Ingolstadt. Powstało gdy wydawałoby się, że nie ma już miejsca na kolejny model w rodzinie Q....

Audi Personality #1 – Audi A6 C7

Audi swoją nazwę zawdzięcza Augustowi Horch - założycielowi marki. W 1909 roku musiał opuścić firmę w Zwickau, a sąd stwierdził, że nie może już...

Audi RS6 C8 po kuracji wzmacniającej

Nowe Audi RS6 C8 to naprawdę imponujący samochód. Zmieścisz do niego rodzinę i zapakujesz bagaże na długie wakacje, a na autostradzie możesz cieszyć się wyjątkowymi osiągami. Podwójnie turbodoładowany 4-litrowy...

Audi Personality #2 – RS6 C8

Ile na świecie marek, tylu znajdziecie wielbicieli każdej z nich. Czasami przypadek sprawia, że twoje serce zacznie bić mocniej za kierownicą samochodu, którego wcześniej...